Monday, September 20, 2010

BUKIT KELUANG BEACH RESORT!


Assalamualaikum.
























Ayuh kawan-kawan kita pergi bercuti di Bukit Keluang Beach Resort pula! Bukit Keluang Beach Resort terletak di Pantai Peranginan Bukit Keluang, Besut. Jika anda dari Kuala Terengganu, ia hanya mengambil masa selama 2 jam sahaja, manakala jika dari Kota Bharu hanya 1 Jam untuk sampai ke tempat menarik ini!







































Dekorasi yang menawan digabungkan lagi dengan wajah yang ramah menyambut anda sebaik tiba di resort tersebut. Menyelimuti diri dalam keramahan hangat Bukit Keluang Beach Resort.

Vila indah di sana adalah sentuhan arkitek Melayu dan ia sangat menarik. Kawasannya yang strategik memberikan anda pandangan panorama perairan yang jernih dan matahari terbenam mempersona.

Pilihan masakan Kampung Keluang atau Shaz Restoran menjadi pilihan anda untuk menjamu selera. Masakan melayu serta China da
n benua menanti anda. Duduk dan menikmati makanan anda dalam suasana yang menenangkan dan santai amatlah indah bagi percutian anda ini.

Mewah berkarpet dan ruang pertemuan baik-dilantik untuk pertemuan anda, persidangan, pihak perkahwinan dan jamuan makan malam.

Jom bermalam di sini ! :)

No comments:

Post a Comment